Vinterparadis!

Igår när vi gick och skulle kolla på lägenheten så var det en jättevacker solnedgång. Det är ju omöjligt att beskriva men molnen blev som rosa fluffiga moln men de var också mörkröda på vissa ställen. Det var så där så att hela himlen blev röda-rosa. Imorse när jag vaknade och gick till skolan möttes jag av solens strålar. Solen stod redan ganska högt och snötäcker skimrade och glänste i solskenet. Luleå är så vackert! Och så ska jag sätta mig på tåget och åka ifrån detta vackra vädret. Jag ska åka till Lerum där jag vet att det just nu är fem plus och regn.... Jag börjar ångra mig...

image39



Jag ska alltså åka "hem" till Lerum idag, vilket betyder att jag inte kommer kunna skriva något på ett tag.
Vi ses i regnrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0