Slutet

Jag ska lägga ner bloggen! Nej! tänker ni, hoppas jag. Men det är inte så farligt, jag ska bara flytta den!

Det är såhär då va att pojkvännen min, han tycker ganska mycket om att göra hemsidor, så för att få en anledning att göra en, så föreslog han att vi skulle starta en blogg tillsammans. Okej, nu ljuger jag lite, det var inte bara därför, jag har tänkt på det förut också, det blir ju lätt så att jag skriver och han tar bilderna, så då är det ju bättre att vi har en gemensam blogg istället. Fast jag hoppas att vi kommer att ta bilder och skriva båda två.

Den nya bloggen heter www.ettpar.se vi är ju ett par och det kommer handla om oss och så passade det ju så bra med mitt bloggnamn! :-)

I samband med detta kommer "Dagens" att gå i graven, mest för att jag är så trött på det själv, och så tvivlar jag på att det är någon som tycker det är så värst roligt att läsa. Dessutom är ju denna bloggen något nytt och då ska det ju inte vara precis som den andra. Men, innan vi glömmer Dagens helt måste jag redovisa den slutgiltiga listan på dagens läsare. Jag tror att de som följer min blogg någorlunda vet vem som kommer etta, men det kan ju vara roligt att se i alla fall.

EttParOrds läsare:
1. Johan med 21 gånger!!!
2. Syskonen E. Jonsson med sju gånger var! (Edvard och Emma för er som inte förstod det)
3. Pappa, Sofie och Mattias med tre gånger var
4. Mamma, Erik, Hanna och Josefin med två gånger var

Det är ingen som har blivit dagens läsare bara en gång, men tack alla ni som kommenterat utan att bli dagens läsare!

Det var det sista någonsin på den här bloggen, men jag rekommenderar www.ettpar.se där kommer finnas lite fårn min tågresa inom kort!

Vi ses på nästa sida!


Kommentarer
Postat av: johan

varför tjötar du om att jag ska läsa när du ska lägganer?

2008-03-02 @ 15:33:46
Postat av: Elin

Men du får ju läsa den nya bloggen!

2008-03-03 @ 16:01:19
URL: http://www.ettpar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0