Melodifestival

Nu har jag lyssnat på lite av alla låtarna, man kan göra det på svt:s hemsida, fast inte nu längre. Tänk på att allt jag skriver nu är efter en lyssning på 60 sekunder av låten, så åsikten kan ändras. I alla fall så tror jag att Johnson & Häggkvist kommer att gå vidare oavsett vad, dessutom är låten ganska bra. Sanna Nielsens låt är bara tråkig, andra generationen är bara att sucka åt, även om Erik säkert kommer gilla dem med tanke på låtnamnet ;-) Rongedal är överraskande bra. The Nicole suger, Olas låt är bra och ösig. Alexander Schöld och Lasse Lindh är hopplöst i mitten, kan bli andra chansen.

Till final ikväll: Johnson & Häggkvist och Ola. Kan bli Rongedal istället för Ola. (Hur vågar jag? Fast ballt om jag har rätt)

Ni kan ta en titt på bidragen här.

Kommentarer
Postat av: emilie

usch, melodifestivalen suger ;/

2008-02-16 @ 20:13:11
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se
Postat av: Hanna

hihi du hade fel! rongedal äger, och sanna är också bra:) haha jag märker att vi har ganska olika åsikter här:P :)

2008-02-19 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0