Lycka!

Nu har vi varit och kollat på den andra lägenheten! Ååååh, vad glad jag är!!! :-D Den var ännu finare än den vi kollade på igår, jag trodde inte det var möjligt, men det var det! Dessutom har Edvard tagit reda på att det är samma person som står före i kön på båda. Nu är det alltså bara att vänta och se vilken av dem vi får, den tar vi!:-) Jag tyckte att det var jättebra och jag är jätteglad för att vi inte tog den fula. Nu kan vi ju få en jättefin utan att göra något. (Ett litet minus är att den vi kollade på idag är inflyttning tionde juni, alltså tio dagar senare, men det överlever vi nog, om det blir så, det blir ju mindre hyra!) 

Nu ska vi se på bröllopsbonanza! :-D Det är ju också väldigt roligt! 


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till bra lägenheter. Spännande att se vilken det blir. Välkommen hem till Lerum.

2008-02-25 @ 18:59:20
Postat av: Erik

Haha det låter ju väldigt bra att ni inte tog den fula;)

2008-02-25 @ 19:01:09
Postat av: Linnch

Praktiskt att det var samma person framför er =) juni alltså.. dags att börja fundera vad jag måste inhandla när bror min drar med en massa saker ;D

2008-02-26 @ 13:20:30
URL: http://linnch.blogg.se
Postat av: Elin

Ja :-) Men det är ju hans grejer ;-) Det är ju ganska roligt att planera, tycker jag, fast det blir ju dyrt... du får gärna köpa min micro förresten :-)

2008-02-26 @ 13:47:21
URL: http://ettparord.blogg.se
Postat av: Hanna

ihh va kul:D då får jag komma och hälsa på?:)

2008-02-26 @ 15:45:49
Postat av: Elin

Det är klart att du får Hanna! Du får komma och hälsa på när du vill! Gör det!

2008-02-26 @ 16:04:05
URL: http://ettparord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0