Idagen

Oj vad duktig jag har varit idag! Jag har gjort tre av mina sju VFU-uppgifter och nästan läst färdigt en hel bok, jag ska läsa resten imorgon :-) Jag blev så stolt över mig själv!

Idag när jag skulle laga mat så upptäckte jag att köttfärsen som jag köpte igår hade blivit dålig, himla skit! Jag fick gå till Slemmis (ICA porsön) och köpa ny, det tog en halvtimma och jag var jättehungrig när jag kom tillbaka. Jag säger bara det, köp aldrig butikspackad köttfärs på ICA! Jag brukar alltid köpa köttfärs som är fabrikspackad, den håller mycket längre också, men nu hade de inte det när jag var på ICA supermarket i stan, blä! :-( Jaja, det blev ju risotto till sist i alla fall!

Om jag och Edvard hade bott tillsammans så hade vi träffats snart, han slutar tio. Men nu gör vi inte det, så nu får vi inte träffas förrän imorgon kväll. Varför bor vi inte ihop? :-(

Det går inte så bra med lägenheterna, Edvard bokade en idag, men vi vill egentligen inte bo där. Det finns inga där vi vill bo, hoppas det kommer snart! Jag vill ju veta så att man kan börja planera ordentligt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0