Grattis på Födelsedagen SuperÄlskling!

Idag är det Edvards födelsedag! Han har fått en dinosarieväxt, ett värmehjärta, kalsonger, en spork, en avslappningsboll, pengar till läkarmissionen, en mer och ett kärlekshäfte :-) Idag ska vi till Ersnäs och fira! GRATTIS!

image37

Jag hade ju lite fel angående melodifestivalen. Jag hade helt missbedömt Sanna Nielsens låt, jag tyckte den var riktigt bra och jag tyckte helt rätt låtar gick vidare. För en gång skull så tror jag att det var de bästa låtarna som gick vidare och inte de bästa artisterna!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hälsa honom grattis =D hihi jag har inte hört kebeblåten än, men den kan inte bli något annat än grym med ett sånt namn ;)

2008-02-17 @ 16:05:38
Postat av: Hanna

haha okej då, jag kanske borde ha läst nästa inlägg innan jag kommenterade det förra(A)

hälsa grattis! i efterskott då:)

2008-02-19 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0