Duktig :-)

Idag har jag varit så sjukt duktig! Jag har gjort massa uppgifter som vi ska göra innan nästa måndag, sen har jag förberett två intervjuer och ett lässchema (typ ett test på hur bra ett barn är på att läsa). Som om det inte var nog så har jag betalat (eller i alla fall lagt in betalningarna)  för alla räkningar för denna månaden. Allt detta efter att jag kom hem vid kvart över fyra. Jösses vad jag skryter, men jag känner mig riktigt nöjd med mig själv, jag tycker om den känslan!

Först ska jag bara berätta att vi åt våfflor till lunch i lördags och moussaka till middag, det var jättegott!

Igår var det Edvards födelsedag, som sagt. Det var en jättetrevlig dag! Edvard fick en slagborrmaskin (jag hade aldrig vetat att det var det om jag inte visste att han hade det på sin önskelista och så visste jag inte vad man använde den till förrän igår). I alla fall så har jag aldrig sett hans ögon lysa sådär förut, så som de gör på barn när de får det de önskat sig mest av allt i julklapp. Men hallå? En slagborrmaskin? Den lät som en elvisp och man tydligen borra i betong med den. Lycka??? Haha, en sak vet jag, på det planet kommer vi aldrig förstå varandra. Det är ganska många gånger om dagen som jag inser att jag aldrig kommer att förstå honom. Men vad gör det, jag älskar honom ändå ♥ Han fick ett rappakalja och ett ko-bäddset också ;-) Det var lite gulligt.

Nu ska jag ta det lugnt. Se på TV och mumsa geléhjärtan! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0