Allt och ingenting

Min älskling var så gullig på alla hjärtans dag. Han bjöd mig på middag, han hade lagat nötkött i ugnen med pommes frites och bearnaisesås. Det var supergott. Sen hade han gjort jättefint på bordet, han hade tänt ljus och på bordet stod en ros som jag fick, jag fick också en ask med geléhjärtan, ett jättegulligt hjärtljus och ett häfte med checkar (med frukost på sängen och middag och sånt)! Jag blev så glad! :-D Sen gick vi på bio och såg Juno. Jag tror aldrig jag har skrattat så högt och så hjärtligt i en biosalong förut, samtidigt hade filmen djup, den var jättebra!

Idag har vi gått runt på porsön och tittat på alla lägenheter där. Vi ska flytta dit sen. Det var jätteroligt att gå omkring och titta och jag kände verkligen att jag ville bo där. Vi håller på och möta ritningar och fundera på vilken av de två planlösningarna som finns där som är bäst. Vi ska ha en trea, helst på andra våningen. Det är så roligt att titta och drömma, jag hoppas bara att vi får någon snart! Så vi kan planera ännu mer!

Ikväll är det melodifestivalen, hemskt vad tiden går fort! Jag vet typ ingenting om de som ska vara med, men det blir nog kul i alla fall.

Imorgon är det en speciell dag, det är Edvards födelsedag! Han fyller 23 år! Det ska bli roligt att fira honom. Idag har vi räknat ut att det är 2 år, 7 månader och 13 dagar som skiljer mellan oss. Tänk så mycket han visste, kunde och hade upplevt innan jag föddes! Det är lite konstigt att tänka på och ändå är det inte ens mycket åldersskillnad mellan oss!

Kommer ni ihåg att jag sa att jag ramlade när vi var och åkte skidor förra helgen? Jag fick tre blåmärken, varav två var ganska ordentliga. Det roliga är att ett av blåmärkena nu ser ut såhär:

image36



Visst ser ni formen? Jag tyckte det var lite roligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Snyggt hjärta. Nu är vi hemma igen. Snart blir det nog lite kommentarer från Johan. vi har haft en toppenvecka. Saknade bara dig.

2008-02-16 @ 20:09:04
Postat av: Linnea

Neej, vad coolt blåmärke =)

Hehe, jag vet, visst är det märkligt? Petter är ju (om jag räknat rätt nu i all hastighet) 5 år, 1 månad och 12 dagar äldre än mig. Fatta mkt han hann med innan jag dök upp =P

2008-02-17 @ 12:47:02
URL: http://linnch.blogg.se
Postat av: Hanna

skitcoolt blåmärke haaha:) tyvärr har jag själv ett jättestort fult på benet och det ser inte ut som något.. idag är det typ gulblått:P

2008-02-19 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0