Home sweet home

Japp, nu är jag hemma och nu funkar äntligen internet också!

Jag har två chokladkalendrar nu! :-D Mmmmmmums!

Jag har återupptäckt det galna drag som verkar gå i arv i våran familj, det är ganska påtagligt!

Jag har blivit (nästan) ihjälkramad av Johan, det var ganska trevligt faktiskt.

Jag har också (det känns som det i alla fall) rest tre månader bakåt i tiden, det är höst här! Det ligger bruna löv på vägen och det är ingen snö, det visste jag ju i och för sig, men ändå! Det är så himla tråkigt och grått och trist utan snö. Jag hade ju vant mig vid snö nu! Jag börjar ångra att jag ska fira jul här nere, men det finns ju en liten chans att det blir en vit jul....

Vi har köpte gran idag, den är väldigt stor och lång, men den får plats i vårat hus, det är bra. Men den får inte komma in än på nån vecka!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Erik

Välkommen Hem =D

2007-12-15 @ 17:21:19
Postat av: Johan

D e vinter här även om d inte e snö (och d troligen inte kommer bli heller)
D e nog större chans att d e snö i jönköping.

2007-12-15 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0